Direktlänk till inlägg 13 juni 2013

Tjohoo!

Av Camilla - 13 juni 2013 08:51

Hej kära icke-existerande läsare!


Har varit lite seg med att uppdatera nu, tog studenten igår (OCH DET VAR FULLKOMLIGT UNDERBART, HAR INTE HAFT EN BÄTTRE DAG PÅ JAG VET INTE HUR LÄNGE, NI SOM INTE HAR TAGIT STUDENTEN, NI HAR VERKLIGEN NÅGOT ATT SE FRAM EMOT!!) så jag har inte haft lite att göra de senaste dagarna. 

   Jag ska se senare om jag orkar skriva ett inlägg till er, ska försöka samla kraft. Annars hoppas jag att ni har en riktigt bra dag!


Nu, däremot, ska jag tillbringa dagen med att sova, kurera min hals och snuva (är förkyld), städa och reccensera en novell.


Frid! 
//Camilla

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 1 december 2013 00:58

Heeeeeeej gott folk!  Nu vare då dags igen för ett inlägg, och ja, jag tänkte börja på ytterligare en grej: Budorden! De är roliga att skriva om också, så det gör jag. Logiskt nog tänker jag börja med budord nr ett och fortsätta i ordning.  In ca...

Av Camilla - 1 december 2013 00:50

Ehm....Heeeej......hehe!    Som ni kanske har märkt, kära läsare, så har jag inte bloggat på snart ett halvår. Men jag sitter här på mitt rum sisådär mitt i natten och blev sugen på att blogga igen (mycket tack vare min vän Erik). Så jag tänker att...

Av Camilla - 17 juni 2013 11:51

Hej gött folk! Hann aldrig uppdatera efter studenten, så jag skriver ett litet inlägg nu.Det kommer inte att bli någon lång uppdatering på ett bra tag nu, en sisådär tre veckor. Detta för att nu är jag på konfaläger i två veckor och direkt när jag ko...

Av Camilla - 10 juni 2013 20:58

Jahaja.  Hej folk! Första inlägget där jag tänker utgå helt från Jesus.   Jag tänkte att jag ska berätta om honom, vad han gjorde när han levde och vem han egentligen är. För många så är han bara en kvinnoförtryckande idiot som hängdes upp på...

Av Camilla - 8 juni 2013 14:06

Goddagens kära (eventuella) läsare! Välkomna till min nya blogg!   Mitt syfte med den här bloggen är inte att uppdatera världen om mitt liv, och mitt endast. Jag kommer att blogga om en mycket speciell person och hur jag upplever honom....

Presentation


"Så älskade Gud världen att han gav den sin ende son, för att de som tror på honom inte skall gå under utan ha evigt liv"
- Joh 3:16

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards